Şarjı Uzun Giden 10 Akıllı Telefon 2018

Sarj, batarya

Akıllı telefonlar konuşma mesajlaşma gibi temel özellikler dışında birçok özelliğiyle de hayatımızı kolaylaştıramaya ve bize yeni kapılar aralamaya devam ediyor. Akıllı telefonlarımızın gelişmesine paralel olarak da batarya teknolojisi her geçen gün kendini yenilemek ve daha uzun süreli güç üretme ihtiyacı içerisine giriyor. Çünkü insanlar artık prizlere bağlı yaşamaya veya bir cüzdan gibi powerbank taşımak istemiyor.

İşte bu yüzdendendir ki akıllı telefon reklamlarında bataryanın mAh(miliamper-saat) değeri insanların gözden kaçırmadığı detaylar arasında. Çünkü bataryanın mAh değerinin yüksekliği akıllı telefonların şarj süresi konusunda önemli ipucular veriyor.

Sonuç olarak insanlar artık telefonların kendilerine has önemli özelliklerinin dışında şarj süresini de dikkate alıyor. İşte bu sebepten ötürü benimde içerisinde favori telefonumun bulunduğu şarjı uzun giden 10 akıllı telefon listesini paylaşmak istedim. Gelin hep birlikte bu telefonları inceleyelim.😊

10 Numara: Google Pıxel XL
15 saat 55 dakika

9 Numara: Samsung Galaxy S5 Neo
16 saat 27 dakika

8 Numara: Samsung Galaxy S8
16 saat 45 dakika

7 Numara: Iphone Se
16 saat 47 dakika

6 Numara: OnePlus 3
16 saat 56 dakika

5 Numara: Samsung Galaxy S7
17 saat 48 dakika

4 Numara: Samsung Galaxy J5
17 saat 50 dakika

3 Numara: Samsung Galaxy S7 Edge
18 saat 42 dakika

2 Numara: Motorola Moto Z Play
23 saat 45 dakika

1 Numara: Lenovo P2
28 saat 50 dakika

Benim favorim diğer özellikleri de dahil olmak üzere Lenovo P2. Orta sınıfa hitap eden bu akıllı telefon sunduğu özelliklere nazaran fiyatı da bence gayet makul. Lenovo P2’nin özelliklerini diğer telefonların özellikleri ile karşılaştırırsanız bana hak vereceksiniz diye düşünüyorum.

Peki sizin tercihiniz hangisi?

Aşağıda kaynak olarak linkini verdiğim adreste daha uzun bir liste mevcut. Dilerseniz buradan da fikir sahibi olabilirsiniz.

Kaynak: https://m.sabah.com.tr/galeri/teknoloji/sarji-en-uzun-sure-giden-telefonlar/6

Yorumlar

  1. Sony Ericsson XA1 Plus kullanıyorum. 10 numaradaki Google Pixel ile aşağı yukarı aynı batarya kapasitesine sahip ancak listede yoktu sanki. (3430 mAh)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrudur listede yok. Sarj konusunda sadece bataryanın mAh önemli değil. Telefonun kendisinde tasarruflu olması gerekiyor.

      Sil
  2. Şarjın en ihtiyacın olduğun zamanda bitmesi sinir bozucu. Şarj suresiyle ilgili bilgi vermen iyi olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet doğru. Özellikle gün içinde şarjım bitti diyerek prizlere bağlı kalmak bence en kötüsü.

      Sil
  3. bu telefonların hiçbirisine sahip değilim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle. Ama alırsam böyle bişey alıcam. 😊

      Sil
  4. Eskiden böyle miydi? Nokia 3310 kullanırdım ve haftada bir şarja ihtiyacım olurdu. Şimdiyse iPhone kullanıyorum ve gün içerisinde en az bir defa şarj ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef teknolojinin niğmetleriyle beraber külfetlerinede maruz kalıyoruz.

      Sil
  5. Şarj önemli bir sorun haline gelmeye başladı... Lenovo yu tavsiye ediyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim bir numaram Lenovo gün içersinde şarj aleti taşımaktan bıktım. 😊

      Sil
  6. Benim telefonum listede yok fakat şarj bakımından hiç sorun yaşamıyorum. Demekki telefonu çok da hırpalamamak gerekiyor. Bilgilendirme için teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda size kesinlikle katılıyorum. Ama çağımızın hastalığı işte. 😊

      Sil
  7. Kesinlikle ilk 4 sırada Xiaomi markasının da olması gerekirdi. Fiyat/Performans anlamında alınabilir en iyi telefon olduğunu düşünüyorum ve batarya performansı mükemmel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar telefon bakıyorum notlarımın arasına aldım teşekkürler.

      Sil
    2. Mi 6, Mi Mix 3 ve Mi Note 3 modellerine bakabilirsin. Ayrıca ilerleyen haftalarda Mi 7 modeli de çıkacak. Biraz beklersen harika bir telefona sahip olabilirsin.

      Sil
    3. Detaylı tavsiyeruniz için çok teşekkür ederim. 😊

      Sil
    4. Xiaomi mi 6 konusunda hak veriyorum ama bahsettiğiniz xiaomi telefonlar performans telefonu şarj konusunda pekte verimli sayılmaz.ama su listedeki çoğu telefonuda geride bırakırlar p2 hariç telefon batarya üzerine oynanmış gibi😊

      Sil
    5. Aynen öyle lenovo yeni marka olduğu için batarya konusunda ön plana çıkıp kendini bu şekilde göstermek istiyo. 😊

      Sil

Yorum Gönder

Yazı ile alakalı yorum yaparak değerli fikirlerinizi benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum. Şimdiden teşekkürler.

Bizi Takip Edin